hej hörrni

Har inte hunnit uppdatera så mycket som jag skulle vilja. Har verkligen inte kommit in i pluggandet än, känns som att jag inte lär mig nånting, därför måste jag ju plugga hela tiden. En tjej i trean kom fram till mig idag & frågade om hon fick kopiera mina anteckningar till hennes bror som visst går i min klass & var sjuk idag. Som tack fick jag massa gamla tentor att titta på. Jag fick panik när jag inte kunde en enda fråga i princip. Visserligen var det ju inte en tenta skriven av den läraren vi har, så det kan ju mycket väl vara annorlunda på våran.
Det ordnade sig förresten med tentan, till den första behövde vi inte boka upp oss själva, vi är redan inbokade allihop. Med andra ord oroade jag mig som vanligt. Måste lära mig att släppa det där..

Efter skolan åkte jag & Emma till sibylla & käkade. Gud vad gott det var. Älskar sibylla, snart stammis där :)
Imorgon ska jag kolla synen kl 14 & sen beställa glasögon. "Kul", tack & lov säger jag bara att jag fick en hyffsat lön den här månaden, mycket mer än vad jag hade räknat med faktiskt. Har bara så jävla mycket utgifter den här månaden så de jämnar väl ut sig..
Nu ska jag krypa ner i sängen & hoppas slippa vakna upp med jordens magvärk (det har jag nämligen gjort de senaste två mornarna..)

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Hej jag hamnade här, jag surfar!

Allt bra då? Lust att följa mig på blogglovin

så följer jag din ?

2009-01-27 @ 10:05:44
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback