grinig!

Vad är det egentligen med mig & mitt humör? Jag har blivit så sur & lättretlig på senaste tiden. Riktigt känner hur jag vill mucka gräl överallt (utom där jag verkligen skulle behöva givetvis..)
Känner att jag svarar vasst så fort nån frågar mig något. Får verkligen kämpa för att behålla behärskningen. Stubinen måste verkligen ha krympt rejält. Jag blir arg på mig själv för att jag är så arg. Ingen bra kombination kanske?
Hur lugnar man ner sig själv? Hur blir man på bättre humör?

Håller jag på att förvandlas till ett monster? Jag är till och med irrirerad på Tuva & det var längesen jag var.. Det kanske är i det här läget, när jag så förbaskat sur, som jag borde ta itu med min sjuka vicevärd om kylan i lägenheten! Bara för att det råkar va plusgrader ute vill jag inte ha iskalla element & svinkall lägenhet..

Kommentarer
Postat av: sanna

jag är också grinig. jag är så himla trött och jag vet vad det beror på. att vi både blir förnedrade/mobbade. för nu har det tamejfan blivit ännu värre. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2009-01-14 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback