fullpackad dag

Jag är trött ständigt numera. Idag har jag hunnit med att städa lite. Nu väntar jag bara på att mamma ska komma & hämta mig så Tuva kan få leka lite med valpen. Efter det skulle mamma bjuda på sibylla, sen blir det jysk & bergslagscenter. Har tänkt betala byrån innan vi hämtar den, så rädd att den ska försvinna annars. La ju bara undan den till idag, fredag, om jag kommer tio i sex & betalar & hämtar den kan de ju ha trott att jag struntade i den & sålt den till nån annan. Ve & fasa..
Ikväll ska jag umgås med Sanna, som vanligt =)

Jag tror förresten lipplumpern verkligen funkar. Har fått mycket fylligare läppar. Se bara min tjusiga pussmun!

Stor näsa jag har, har den också växt tillsammans med läpparna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback