fan då!

Hej! Jag lever. Även om det är knappt, herregud fyra tidiga mornar på raken. Jag är helt slut! Har inte hunnit uppdatera bloggen heller, pluggat som en tok & nu är jag skitorolig. Jag har inte kunnat anmäla mig till tentan än, har inga inloggninguppgifter och jag trodde jag skulle kunna hämta dem imorgon och sen anmäla mig efter det, men enligt Emma måste man anmäla sig senast sju dagar innan tentan. Tänk om det inte går att ordna, tänk om jag inte får göra den? Sånt här gör mig verkligen extremt orolig, nu kan jag inte tänka på annat. Vill nästan gråta (fan vad känslig jag är då!) Jag vill inte behöva vänta till omtentan i mars nu när jag pluggat så mycket =(
Undra om de har något förbarmande över en stackars dum student som inte fattar något och som inte var med från början :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback