cancerfonden

Jag har tenta imorgon, som sagt. Just nu har jag grym ångest för det jag skrev om i det tidigare inlägget. Jag fattar inte hur jag ska kunna sova, när det blir tyst i rummet går det inte att hitta på andra saker att tänka & fokusera på. Tack & lov säger jag bara att jag pluggat så stenhårt på tentan innan, det är inget jag klarar av att tänka på nu, men jag ska klara den imorn, jag ska iaf göra mitt bästa, för hans skull. Jag måste klara det här, därför måste jag sova, men hur?

Nu ska jag skänka lite pengar till cancerfonden, den här sjukdomen måste stoppas!! Till varje pris, ingen ska behöva få ett sånt här besked!
SMS-gåva till Cancerfonden
För att skänka 50 kr. Skicka ordet BESEGRA till 72900

Tillsammans kanke vi kan stoppa den här sjukdomen, en dag kanske cancer är ett minne blott. Skicka ett sms & du kanske räddar ett liv någon dag!

Kommentarer
Postat av: sanna

skänka pengar dit, det ska jag absolut göra!!!

så himla hemskt...:( <3<3<3<3<3<3 :(

finns här för dig gumman

2009-01-29 @ 22:52:14
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: det va så lite så :)

hur är det med dig? läste i inlägget där under, fan va hemskt :(



kramar!

2009-01-30 @ 12:26:00
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback