allvarligt eller inte?

Äntligen hemma! Hyffsat lugn dag idag..
Tänkte på en sak idag, vad jobbigt det är med människor som man inte riktigt vet vart man har, man vet inte om de skämtar eller är allvarliga. Jag brukar försöka hålla mig så neutral jag kan bland dessa. Blir nervös. Jag brukar inte ha svårt att tolka folks signaler & dessutom har jag ju grym humor själv, men ibland dyker det upp några såna här. Då är det bäst att smälta in i bakgrunden. Jag har inte bra svar på på tal & har ingen lust att tjaffsa. Dock vet jag ju att det här är en mycket skämtsam person, mycket skicklig på att "skämta allvarligt" tydligen..
Nej, jag har svårt att veta vad jag ska göra. Ska jag skratta eller låtsas som att det regnar? Det sistnämnda är väl det säkraste kortet.
Svårt som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback