Vilken dag...

Herregud vilken dag det har varit idag, värsta på länge. Har mest legat i soffan hela dagen och sovit. Huvudvärken är okej så länge jag ligger ner, alldeles stilla, och blundar. Lyckades få såndär äcklig sömnparalys två gånger bara så jag blev panikslagen och huvudvärken blev värre. Det var längesen jag råkade ut för det, trodde att det hade försvunnit. Det är nog något av det otäckaste som finns. Någon mer som "lider" av samma sak?

Var precis iväg till willys, kändes bedrövligt. Alla ljud, människor och för starkt ljus + att jag ser ut som ett spöke.
Nej, vilken jäkla dag. Jag hoppas jag mår bättre imorgon, inte orkar jag sitta på en föreläsning om jag mår såhär. Är spyfärdig mest hela tiden. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback