Trevlig dag hittills

Ska snart ta tag i disken här, ibland önskar jag att man hade plasttallrikar och bestick som de bara var att slänga efter att man ätit, undra vad det skulle bli för åsikter om det..
Har hittills fått 500 kr (ska jag handla hallspegel för och kanske nån rolig duk, har så dåligt med sånt) och så har jag fått en skrivare av mamma, eller jag har inte fått den än, den kommer på måndag. Perfekt! Jag hoppas på att den är svart/grå, men direkt jag tänker så känner jag mig sjukt missnöjd och bortskämd, klart det inte spelar nån roll egentligen, bara det att allt annat i vardagsrummet är antingen grått eller svart. Iofs har jag vita krukor och vit soffa ;) Det blir bra vilket som.. Tack!

Snart kommer Mia, Sanna och Emma, vi ska ju ha lite myskväll med spel och sådär. Vissa "gamla" nära kompisar har inte ens hört av sig idag, men jag orkar inte lägga energi på det, kan bara inte hjälpa att jag blir lite halvt irriterad sådär, eller inte irriterad heller.. Besviken.. Ja, besviken blir jag! Men kvällen är inte slut än.. Nu ska jag ha roligt med mina underbara vänner =) Har jsut skickat Mia på en chilinötsuppdrag. Kände att jag var grymt sugen på det! Jag är förjävla sugen på att festa också, men det hinner jag inte. Ni anar inte hur mycket skolarbete jag har att göra :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback