träna, jag måste träna

Varje gång jag kollar i min plånbok får jag lite smått ångest, inte för att det är tomt på pengar utan för att jag har ett träningskort där som snart går ut & jag har tränat en gång på det (av tio) Det här är ju inte bra, jag måste skärpa mig och utnyttja det där, fick det ju gratis via jobbet å det spelar väl ingen större roll sådär, har ju inte slösat pengar på det, men jag måste ju träna. Jag kommer bli fet som en gris om jag inte slutar med att sitta på arslet hela dagarna. Fattar bara inte vart jag ska få motivationen ifrån, jag tycker ju inte att det är kul. Längtar mest tills passet är över när jag väl är där. Dessutom vill jag se snabba resultat annars kan de ju kvitta ;) Inte hjälpte det att träna tillsammans med Carro heller eftersom vår motivation ligger ungefär lika högt!
Någon som har någt tips, hur ska man tänka för att det ska bli roligt? Läste något riktigt bra i Katrin Zytomierskas blogg, man ska skaffa sig ett par för små jeans (i den storleken man vill bli) och sen se hur de där med tiden kommer passa bättre och bättre. Man kan ju även ta på sig dom när man känner att man är sugen på något fett och onyttigt bara för att konstatera, vill jag bli ännu fetare? Nä dåså! Tänkte väl det
Skärpning nu Nathalie, fokusera!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha ja det var ett bra tips. jag tycker ju inte heller det är kul o träna.....:(:(:(:(:(

2009-02-23 @ 14:40:23
Postat av: paulina

Hej besök gärna min blogg om mig som modefantast!

2009-02-23 @ 19:21:22
URL: http://paulinahultberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback