Tabita

Jag borde plugga. Gör jag det? Näe.. jag kan inte, förstår inte de här medicinska termerna (har ju en engelsk bok). Har letat upp en bok jag ska köpa från bokia imorgon, på svenska! Det är trots allt det bästa språket.. Tänk er att leta efter olika ihopsättningar av skelettet, på engelska. Nog svårt på svenska för sjutton..

Vet ni vad det är nu om cirka 3 minuter? Mia & Klara. Det är så roligt, speciellt Tabita. Blir lite orolig när jag hör den karaktären (hon "är" ju från Karlskoga). Inte pratar väl jag sådär? Jag jobbar hårt för att få bort dialekten. Ungdomar av idag har inte ens sådär bred ful dialekt även om de inte anstränger sig så hårt som jag gör för att försöka få bort den. Dock är det ju snarlikt vissa äldres. Jag lovar att jag inte pratar sådär! Titta & njut nu :)

hoho

Kommentarer
Postat av: sanna

nog det enda programmet jag skrattar åt:D

2009-02-01 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback