suck vilken besvikelse

Fan, jag är så himla irriterad och besviken. Ikväll skulle jag ju egentligen ha haft det superroligt tillsammans med Sanna. Hur typiskt är det inte att man ska va sjuk då? Det här hade jag ju sett fram emot. Nu blir det i stället att kolla på melodifestivalen under filtar. Ingen dricka har jag och inget annat gott heller för den delen. Nu är det fan läge att vara lite bitter alltså. Tur att det finns fler helger under året, synd bara att jag är så jäkla isolerad med mina böcker hela tiden. Idag är det första dagen som jag har hunnit plugga lite (markera med markeringspenna iaf..) Idag har jag nämligen ingen hemsk huvudvärk, så jag kan bli asförbannad utan att gruva mig över att huvudet ska sprängas i småbitar av upprördheten..

Nu ska jag ta en paus i pluggandet och färga håret. Gissa vilken färg?

Kommentarer
Postat av: sanna

ja men vi kan ta en annan helg:D det är ju inte kul när man är sjuk fy tusan:( vilken färg ??:D

2009-02-28 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback