piriformis?

Det är svårt att plugga just nu..
1. Jag har en rejält jobbig, tryckande huvudvärk. (Kollade på tv förut med glasögonen & jag är ju inte van att se så bra. Lite omvänt där då, jag får ont av att se bra tydligen)
2. Jag är hungrig. Bara ätit nudlar idag, snart ska jag slänga in lite pommes i ugnen & steka nåt kött.
3. Det står olika i alla jävla böcker jag har. Någon som är bra på anatomi & muskler & vet om piriformis hör till bäckenets- eller lårets muskulatur? Är man dum & inte fattar den engelska litteraturen så är det inte lätt alltså. (när hann jag bli så dålig på engelska?) Om du/ni vet, kommentera hemskt gärna =)
4. Jag har tankarna åt ett helt annat håll.......

Kommentarer
Postat av: sanna

du har fortfarande inte lagt ut en bild på glasisarna:( jag hoppas jag också får glasögon, ska beställa tid för synkontroll. så har jag säkert bra syn o tror jag har dålig haha. dina tankar är åt ett helt annat håll för du saknar mig:D

2009-02-07 @ 19:17:43
Postat av: Daniel

Muskelfästet sitter ju i bäckenet så... :-)

2009-02-09 @ 00:08:11
URL: http://baradaniel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback