Mycket att göra och för lite tid

Det är så mycket jag måste hinna med, men så himla lite tid! Hur får man tiden att räcka till? Just nu måste jag tex färga håret och köpa nya kläder innan lördag eftersom jag ser bedrövlig ut i håret och jag har ingenting i garderoben som ens går att överväga att ha på sig. Måste även till systemet givetvis. Det här kan ju tänkas gå snabbt, men nej... Strosa runt på stan kan ta hur lång tid som helst. Ja, en hel dag faktiskt. I alla fall om man gör allt för att slippa plugga.

Det är lite svårt med pluggandet, jag vet inte riktigt hur jag ska lära mig allt.. Får försöka lära mig de viktigaste och största delarna och hoppa över resten. Imorgon ska jag plugga med Anna. Det brukar sluta med att vi har lärt oss allt eftersom vi blir så barnsliga och lär oss genom fåniga ramsor, sånger osv, men det är faktiskt en bra inlärningsmetod. Komma på så sjuka ord som möjligt som liknar det ordet man ska kunna, lovar att man aldrig glömmer bort det sen! Tror jag tar med datorn till henne eftersom skrivaren inte vill fungera. Ska snart göra ett försök till med den, tänker inte tolerera att den inte funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback