MIN månad

Kom på nyss att det faktiskt är 1 februari idag, vi är alltså inne i "min" månad. Om 20 dagar fyller jag. Synd att det inte är lika märkvärdigt längre. Jag försöker dock alltid göra det speciellt, vill givetvis att allt ska handla om mig, mig, mig på min födelsedag ;)
Känns som en bra månad (med undantag då) det här över huvudtaget, på onsdag ska jag ju träffa alla goa arbetskamrater på viet dragon, min avskedsmiddag som Birgitta har ordnat. På tal om Birgitta så skickade hon ett supergulligt sms häromdagen. Jag var lite nere just då, men hon lyckades få mig att le & känna mig uppskattad, precis när jag behövde det, utan att hon visste att jag behövde det. Hon är en underbar människa, att jag fick henne till arbetskamrat betydde allt!

Var nyss på pressbyrån & köpte månadskortet till karlstad nyss. Då är det gjort, skönt! =)

Kommentarer
Postat av: S A N N A

men grattis i förskott då da! :)

2009-02-01 @ 15:20:53
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback