melodifestivalen

Melodifestivalen.. (ja jag vet att jag inte skulle titta på det den här veckan eftersom jag vart så arg sist) Jag vart faktiskt grymt positivt överraskad, men samtidigt irriterad också. Ja, de går inte att inte bli det. Hur kan det komma sig att alla bra bidrag alltid blir samlade i samma delfinal? Idag tyckte jag nästan alla bidrag var bra, det är orättvist. Tänk bara på förra veckan. Ryser bara jag tänker på det.. Bara dåliga bidrag!
Lili & susie var favoriterna ikväll, tätt efter dem, Lasse Lindh även om jag tyckte att det osade anigen mycket Håkan Hellström om honom just idag. Han är ju bra just för att han är så egen, men det är okej, jag förlåter honom! Han är charmig och har fina texter och jag älskar Håkan, så vafan!
Men de där 80-tals snubbarna?! Visst, låten var hyffsat bra, så länge man inte tittade på dem vill säga. Såg ni snubbens tajts? Man såg hans lilla kuk hela tiden, hörde fan ingenting om vad de sa, jag bara stirrade. Gud vad irriterande. Han såg rätt obekväm ut dessutom, han måste ha blivit tvingad att ha det där, finns inget annat alternativ. Paketet var ju ingenting att skryta med i alla fall..
Jaja, synd bara att fel bidrag gick vidare måste jag säga, men så är det alltid tyvärr. Vilka hejade ni på?

Kommentarer
Postat av: Linda

jag gillar Lasse Lindh, både som artist och person. och det har varit lite roligt om han gick vidare, men såklart så hade det antagligen aldrig funkat i Moskva. tyvärr är Lasses musik alldeles för "alternativ" för den stora massan. trist, men sant!

men annars så var ju Lasse helt klart den sötaste under programmet! :')

2009-02-15 @ 00:49:22
URL: http://waitress.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Okej, det var om du ville med mig och Emma ut nu ikväll i alla fall :) Men är ju lite sent nu så, annars kunde du å jag gått du om velat, men är ju lite sent nu, haha :P Ja, förstår att du blev besviken då :( Mja, tillbringade ju kvällen framför tvn typ, så det kunde ju vart bättre, haha :P hoppas du vart på bättre humör än mig i alla fall :P

2009-02-15 @ 01:20:30
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/
Postat av: Sandra Ajax

Lasse är bra! Tyvärr räckte det inte hela vägen :(

2009-02-15 @ 12:54:12
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback