Lite bättre

Nu äntligen mår jag bättre, huvudvärken har i det stora hela släppt och jag har precis tagit en dusch. Jag tänkte på det där med migränmedicin, de sägs ju alltid att man ska ta dem inom det brytit ut, men hur ofta märker man att man är på gång att få migrän? Jag vaknar alltid med det, fungerar det inte att ta medicinen då?
Alltid när jag har mått dåligt och det går över får jag lite små ångest, känns nästan som att jag vill krypa ur mitt eget skinn. Givetvis känns det ju bedrövligt för att jag inte hunnit plugga något. Det skulle ju ha varit en pluggdag idag. Typiskt att det var tvunget att bli såhär. Det är väldigt stressande..


Titta vad jag kom över idag =) Willys hade lite bokrea.. Det här ska bli gott..

Kommentarer
Postat av: Linda

Det hjälper (oftast i alla fall) fast anfallet redan satt igång. Så det går allt att ta efter det brutit ut med, vad annars kan man göra liksom. Men se till att få utskrivet på recept då som jag har i stället kanske? :)

2009-02-26 @ 23:42:54
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback