Let´s dance

Det blev en fläskfilé oscar idag, mycket gott. Åh finns det nåt godare än perfekt nyfriterade varma pommes? Det är helt ljuvligt..
Annars har jag inte gjort så mycket idag, jag har givetvis kollat på let´s dance förstås och ibland förstår jag mig verkligen inte på juryn. Visst att de möjligen är liite bättre än jag på att dansa, men vafasen. De verkar ha agg mot vissa personer, Elisabeth tex. Idag gjorde hon ju fan en av sina bättre danser i programmet, det såg ju helt okej ut och hon hängde på så bra hon bara kan, men det var förstås såå dåligt enligt juryn. När Kitty därimot fjollade runt i föregående program var det hyllningar och "oooj vad hon har utvecklats". Jag trodde mer att det handlade om personlig utveckling, alla har inte samma förutsättningar, eller kan vara lika bra som Morgan eller Laila. Går ju inte att jämföra med dem. Man kan ju dock fråga sig varför det verkar som att juryn redan bestämt sig innan. De kan ju lika gärna gå och ta en kaffepaus när vissa dansar, de vet ju ändå vad de ska sätta för poäng. Smidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback