hilf mir fliegen

Tänk hur man kan lägga ihop 1 och 1 (som egentligen är helt oskyldiga var för sig) och förstå att något är helt fel. Oftast har man dessutom aldrig fel när det gäller såna här otrevliga saker som påverkar en rejält. Fattar inte hur det fortfarande kan värka i hjärtat efter så lång tid.. Hatar när det blir så märkligt att man nästan kan ta på den spända laddade stämningen, man fattar verkligen att någonting har förändrats, utan att någonting har sagts. Här kommer alltså det sjätte sinnet in i bilden.
I helgen har Jocke fest, den ska jag våldgästa tillsammans med min underbara bästis Sanna. Det ska bli otroligt kul, mycket folk och mycket öl. Kan det bli bättre? Har ju inte festat sen jag råkade göra bort mig så på personalfesten. Lovade mig själv att aldrig festa igen, men vem fan bryr sig om 100 år.. Lite spänning i tillvaron måste man ju ha!

Kommentarer
Postat av: ekan

Hade inte du tröttnat på fester? ;P

2009-02-24 @ 03:18:33
Postat av: sanna

haha ja det ska bli kul:D jag har inte festat sen september. ojoj hur ska det gå haha

2009-02-24 @ 09:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback