hejhej

Nu har jag pratat med både Anna och Matilda. Seminariet var tydligen ingenting och dessutom har flera grupper slagits samman imorn (finns visst ingen lärare på eftermiddagen) så vi blir jättemycket folk. Superskönt! Kanske jag kan tagga ner lite. Har stress-läst på här & ingenting har fastnat. Tänker man dock efter så kan man en hel del. Vissa ben i kroppen har jag lärt mig på latin. Perfekt tills vi börjar med skelettet (Jippi)

Idag när jag var ute med Tuva kommer det en kärring tant som inte kunde hålla i sin hund, så hon flög på Tuva & bet tag om hennes huvud. Man blir helt ställd, jag visste inte vad jag skulle säga, göra eller nåt. Jag bara stod där, tror jag hasplade ur mig "men hallå??!". Starka ord! Stackars Tuva vart jätterädd och gick och pep med hängande huvud hela vägen hem. Jag vart ju skiträdd också och fick ont i huvudet! Lite får hon nog skylla sig själv ändå, innan hunden rusade fram stod Tuva och morrade och skällde så det vibrerade i hela kopplet. Antagligen skulle väl den andra läxa upp henne & visa att man inte beter sig sådär. Ingen skada skedd i alla fall. Tuva är hel och ren & den andra hunden fick stryk såg jag ;)

Min lilla kaxig-på-håll skrutt...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Februari är helt klart den bästa månaden! :) Grattis i förskott till oss båda! :D

2009-02-11 @ 17:45:13
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Emma

Neee stackars sötnosen!!! Förstår att hon blev rädd, hade jag med blivit! hahaha! Även om hon kaxade lite ska ju ingen annan hund flyga på henne för det ju :S.. hoppas kärringen har sin hund kopplad hädanefter! Lilla Tuvisen<3<3 och ja Åsa och Jeanette klarade sig också, skönt!

2009-02-11 @ 18:12:04
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback