Grattis

Idag, eller ja, precis alldeles nyss, fick en gammal vän till mig en liten tjej. Man gratulerar så mycket! Nu har ni mycket att stå i framöver, hoppas att allting gick bra!

Hon och jag var väldigt nära vänner speciellt under perioden när vi var runt 13-14 år. Jag minns första gången vi pratade, jag hade planerat att ta hål i näsan och hon hade redan det, så det var vårt första samtal och på den vägen blev vi kompisar. Vi har gjort så mycket tokigt ihop, nu är vi tyvärr inte kompisar längre, eller ja, vi hälsar ju på varann om vi stöter på varann, men inte så mycket mer än så. Hon har förändrats så himla mycket, tror det var därför vi tappade kontakten. Eller vi pratar på msn en gång per kvartal eller så, räknas det som kontakt? ;)
Nej, visst är det tråkigt att det blir såhär, men man växer ifrån varann helt enkelt. Sånt är livet, men jag hoppas vi kan fika någon dag och prata gamla minnen.. och så får jag snutta lite på lilltösen! Vad sägs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback