Gott

Jag tycker faktiskt inte att söndagar är så jobbiga längre. Kanske för att jag inte längre har jordens ångest (än) Idag har jag puggat mest hela dagen och velat slita mitt hår flera gånger om. Jag hade tänkt mig att hinna i kapp med allt i helgen vilket jag givetvis inte har lyckats med, och nu kommer det massa fler föreläsningar. Det är ju inte alltid en dans på rosor att vara student märker jag, men allting har väl sina för- och nackdelar, bara att bita i det sura äpplet och traggla vidare..

Nu har jag precis smörjt in mig med den underbara lotion som jag fick av Sanna igår. Jädrar vad gott den luktar!! Hoppas det sitter kvar tills imorn, annars får jag ta en omgång med den innan jag sticker till bussen.
Nu ska jag plugga vidare, tänkte börja på ett nytt kapitel. Kan inte fastna för mycket på hjärnan, då går planeringen åt skogen.. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback