ensamt

Jag har haft det supermysigt ikväll. Vi åt smörgåstårta och allt annat ätbart. körde lite singstar och twister. Nästan så man blev lurad och faktiskt trodde att man var lite full. Tack vänner för era fina presenter, det var helt perfekt! Ni är bäst!
Även fast dagen har varit trevlig mår jag inte så bra, jag vet inte vad det är. Jag känner mig lite.. vad ska man säga.. tom kanske, ensam.. Människor jag bryr mig om/har brytt mig om, som även var väldigt nära, har inte ens hört av sig. Det hugger faktiskt till lite. Speciellt en människa, en väldigt viktig person för mig, gör att det känns extra tomt inuti just nu.
Ska försöka vara glad för de som verkligen bryr sig i stället, men det är ibland väldigt lätt att halka in på det negativa i stället. Varför är det så mycket lättare att fokusera på?

Jag är så trött på det här, det känns som att jag inte kommer nånstans. Bara står och trampar på samma ställe medan tiden springer ifrån mig

Äh, jag känner nog såhär bara för att jag inte känner mig bra. Mår väldigt illa och har huvudvärk. Jag har väl ätit så jag snart spyr...


Kommentarer
Postat av: Hannah

Söt blogg :)



har du inte mycket bra & nytt att lyssna på ?

Jag har börjat lägga in lite av den musik jag lyssnar på förtillfället, kanske nått av det faller dig i smaken :)



Ha det fint.



HH

2009-02-22 @ 13:40:45
URL: http://haslams.blogg.se/
Postat av: Towa

Ååå jag vill också ha ett twister så jäkla kul =)

2009-02-22 @ 19:44:53
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback