22

Godmorgon. Det känns som en vanlig dag idag, vad tråkigt. Är till och med lite smågrinig.
Nu ska jag snart åka till kronhallen och handla min smörgåstårta, det lär ju ska pigga upp om nåt. Gud vad gott med smörgåstårta, var längesen jag åt det nu. Det är ju "fylla-år" mat och fyller gör man ju inte särskilt ofta. Efter att jag hämtat den har jag tvingat mamma till att hjälpa mig att städa här hemma. Just nu ser det ut som ett bombnedslag. Nu kan det ju tyckas att jag borde börja lite smått i stället för att sitta här, men så fungerar det visst inte här. Städning pririteras långt ner på listan..
Ikväll kommer Mia och Sanna hit. Kanske Emma med, har inte hunnit ta reda när hon kan och vill komma. Vi ska ha lite myskväll i alla fall, ska bli väldigt trevligt! Jag har ju inte hunnit umgås nånting med mina kompisar på senaste tiden, men jag lovar nästan att efter anatomin kommer jag ha tid. Den här första kursen är den svåraste och mest krävande, så ska vi kolla på lite datum i sommar då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback