Plankstek<3

Välkommen vardag. Idag har vi pluggat och jag kommer fan aldrig sluta beklaga mig över hur svår den här uppgiften är. Idag har vi grejat med all statistik, det är allt vi gjort på flera timmar, usch! Trodde jag pluggade till sjuksköterska och inte till någon som ska sitta på statistiska centralbyrån..

Nu är jag så himla trött så jag får kämpa för att orka hålla upp ögonen. Ikväll ska jag och Mårten ut och äta på colloseo. Karro berättade att de hade erbjudande på plankstek, så jävla gott! Var evigheter sen jag åt det nu, jag ska njuta varenda sekund.
Funderar på om jag ska slå på en film nu så jag får tiden att gå lite. Är ju så sjukt hungrig. Åt just nudlar för att dämpa det värsta, men det var ju som en piss i atlanten. Undvika att somna ska jag göra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback