Ingen rubrik

Hallå!
Dagarna fortsätter att vara iskalla.. Lyckades ändå, trots -25 grader, att få fram bilen ur igloon och åka till stan och luncha med Malin och Emma på som hemma. Mosade i mig en club toast, är ju dumt att bryta ett vinnande koncept ;) Kollade sen runt lite på stan och höll på att få med mig både det ena och det andra men jag lyckades låta bli. Shoppa är ju inte det bästa man kan göra precis när man inte har pengar. Det enda som fick följa med hem var champagne, eller mousserande vin om man nu ska vara exakt. Fattar väl inte direkt skillnaden förutom att de är gjorda i olika länder? Gillar egentligen inte vin, men jag gillar att försöka lära mig nya saker. Det var i alla fall sött med smak av geléhallon. Låter ju som att det borde slinka ner utan större ansträngning!

Nu ska jag snart titta på paranormal activity. Har hört så mycket om den, kanske borde man inte se den ensam? Nu är det ju dock så att jag inte har något vidare val där, så jag får väl stänga av om det blir för hemskt!

Imorgon är det nyårsafton, vad ska ni göra? Antar att alla ska festa, jag ska det inte i vilket fall som helst. Ser inget nöje alls i det. Själv ska jag äta plankstek, ostbricka och smutta på mitt vin =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Cape crown är ett lättdrucket mousserande vin, bra om man vill "lära sig" dicka vin :)

2009-12-31 @ 09:41:20
URL: http://asabostrom.blogg.se/
Postat av: moa

Fin blogg.

Gott nytt år! :)

2009-12-31 @ 21:12:09
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: sanna

champagne är ett eget varumärke eller hur man nu säger så inget annat får heta champagne:P

2010-01-01 @ 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback