True blood ikväll

Ikväll 22.00 börjar true blood på svt och den tänker jag absolut inte missa, speciellt inte med tanke på att jag är en sån sucker för twilight. Den här serien verkar påminna en hel del om den.. Tjej som blir kär i vampyrkille.. Bänkad framför tvn är jag alltså ikväll, det händer inte ofta ;)

Hoppas bara det är snygga skådespelare nu, annars har jag en tendens att störa mig, men vem kan egentligen slå Robert Pattinsson, mums! Är de hälften så snygga ens så är jag helt klart nöjd!

Kommentarer
Postat av: Sara





Är du sugen på en ny design? Kolla in min blogg! (:

2009-08-26 @ 21:01:32
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Helena

Sv: Tack för uppmuntrande kommentar i min blogg! Jag kör enligt viktväktarnas koncept, för det passar mig bäst känner jag. Gillar att kunna välja och vraka själv vad jag vill äta. :-)



Ha det så bra! :-)

2009-08-26 @ 23:18:20
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback