svamp

Det gick bra med Tuva hos veterinären igår. Det var en mega träbit hon hade fått in. Hon fick lugnande eftersom hon skrek och sprattlade som en galning bara han kollade på henne. Han höll på att aldrig få ut den där biten heller, inte konstigt att kraken hade så ont. Han skrattade till och med när han fick ut den, fattar inte hur den fick plats i den där lilla trampdynan.

Idag har det vart full fart på henne igen, var nyss ute och gick och hon sprang på som vanligt och jag hittade MASSA svamp, hur mycket kantareller som helst, tegelkremlor, sillkremlor och gulkremlor. Så jävla gott! Kremlor är nog de godaste svamparna!

har ingen aning om vad jag ska hitta på nu, trist!

Kommentarer
Postat av: Towa

Trist att höra att ni inte har någon kontakt =( Hoppas du mår bra ändå. Kram

2009-08-22 @ 20:14:23
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Robert

Vad intressant blogg du har! Gillar bilderna!

Jag prenumererar gärna via bloglovin :)



Kolla gärna in min blogg också - blogg.modestil.se

(Prenumerera gärna på bloggen! :D )

2009-08-23 @ 16:32:39
URL: http://www.modestil.se/blogg
Postat av: Åsa

Hej ! Hittade din blogg då jag sökte efter spåtant i Karlskoga, fundera på om jag ska prova på det...

Har du ? Hoppas du får njuta av din semster innan studierna drar igång...!!

Kram Åsa från jobbet

2009-08-23 @ 20:07:01
URL: http://angelroom74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback