shopping

Idag har det varit riktigt soligt och fint ute, var nere på stan en sväng med Mia och lunchade lite, passade även på att handla en del nödvändigheter, bland annat torrschampo, är så grymt trött på att tvätta håret varenda jäkla dag så jag hoppas det här hjälper nu. Köpte även koffeintabletter eftersom det händer att jag somnar på föreläsningarna i skolan, dock finns det en som är mycket värre än jag! Anna, har du handlat dem än? ;)

Blev sen en sväng till coop, hittade en svampbok så nu ska jag strax ge mig ut i skogen och plocka lite. Hade tänkt sticka och springa lite, men jag får nog skjuta upp det tills imorgon. Jag totalvägrar att gå till spåret när det är mörkt, vem vet vilka idioter som kan lura där? Jag är så himla feg...

Kommentarer
Postat av: Anna

Näe... får väl masa mig ner o göra det snart...

Måste ju hålla ögonen öppna de få dagar vi har föreläsningar!

2009-08-19 @ 22:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback