Ser fram emot helgen

Jävel vad tiden springer iväg, kollade till på klockan och vart alldeles chockad, vart har kvällen tagit vägen? Känns som att hela dagen har försvunnit..
Well, helgen ska jag tillbringa i Gullspång tillsammans med Anna och hennes familj. Jag har en hel massa cider till förfogande och vi ska fiska och plocka svamp, slår vad om att vi kommer få skitkul. Jag har saknat det "enkla" livet enormt mycket. Jag är uppväxt med att hela somrarna bo i en sommarstuga mitt ute i idyllen, tills vi sålde det, sen dess har jag varje sommar varit instängd i stan vilket suger. Inte för att det är speciellt mycket sommar nu längre, men jävligt skönt ska det bli att få koppla av och framförallt underbart ska det bli att fiska. Fiska är ett av mina största intressen sen jag var liten, tyvärr underhåller jag det dock inte längre..

Nej nu ska jag sova. Godnatt /hon med gräslig träningsvärk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback