Liseberg, kom igen nu!

Hej hopp!
Jävligt svårt att uppdatera när man inte gör nåt vettigt alls på dagarna. Jag har massor av tid, men inget att fylla den med. Eller ja, jag jobbar ju. Bättre än ingenting!
Nu är det snart semester, vad ska jag hitta på då? Göteborg en helg, men sen då? Liseberg ska i vilket fall som helst bli svinkul. Dock är vi fortfarande bara tre och det är faktiskt inte alls roligt. Jag vill inte va den som får åka någon karusell själv. Är det verkligen ingen som vill följa med? Kan inte förstå, hur kan man inte vilja följa med? Trodde fan det skulle bli kö om att FÅ följa med ;) Kom igen nu, vet att ni vill!

Just nu sitter jag och försöker tvinga i mig massa mjölk. Har en hel liter kvar och ska handla imorgon. Det blir såhär varje vecka. Dricker aldrig mjölk hemma trots att jag älskar det, men köper jag det inte ska jag ha té med mjölk heeeela tiden. Det är ju så typiskt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skulle jättegärna vilja följa med, men vet inte om jag har pengar :( Vad var det det skulle kosta?

2009-08-06 @ 10:45:12
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback