Kul helg =)

Gud vad roligt vi har haft det i Göteborg och jag är stolt över att vi hittade överallt (noll lokalsinne här) Vi kom fram till liseberg ungefär halv två och det visade sig vara jättelite folk därinne, nästan ingen kö till karusellerna. Vi stod som längst i kö kanske 20 minuter. Fanns två karuseller jag inte åkt, upswinget och hanghai. Den sistnämnda var riktigt trist. Fick dessutom sitta bredvid två småglin som satt och spottade medan Malin satt på andra sidan. Trist!
Upswinget var däremot grym, riktigt kul!

I stället för att tälta tog vi faktiskt in på vandrarhem. Vi hade ju inte direkt tänkt på att det blir mörkt så tidigt. Vi bodde på kärralund, var så himla mysigt. Sängarna var supersköna och frukosten ljuvlig!

Dagen efter fick vi checka ut 11, vi åkte och parkerade vid liseberg och gick sen upp till nordstan. Jag hade inga direkt gåvänliga skor så fyfan vad det kändes. Har två feta blåsor på en liten tå, aj aj!
Lite mer folk på liseberg, men inte speciellt mycket ändå. Mötte upp min syster Jenny och hennes pojkvän senare, åkte lite mer karuseller och gick sedan och åt på en turkisk restaurang där de bjöd oss! Tack! Var kul att se henne igen, tror det var tre (!) år sen, hennes kille har jag aldrig ens träffat. Han var supergullig! =)

Har varit så jäkla trött, sov i ett streck fram till 12 idag. Vi åkte irån Göteborg när liseberg stängde igår, så vi kom hem rätt sent. Det har i alla fall varit riktigt roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback