Jobb i öret imorgon

Åhhh jag fick, för en stund sen, reda på att jag dessutom ska jobba i Örebro imorgon. Fan, min lediga dag. Jag gråter stora tårar. Min arbetskamrat hämtar upp mig vid tio över sex.. Well, jag ser fram emot en sömnlös natt. Snart semester, snart semester! Frågan är om man kommer få vara ledig på sin semester? Nej, jag ska ge mig, lovar! I ärlighetens namn tycker jag väldigt mycket om mitt jobb. Det är fantastiskt =)
Varje gång det känns jobbigt ska jag tänka att vissa minsann aldrig lyckas få ett jobb, känner mig faktiskt mallig över det. JAG är väl för fantastisk helt enkelt ;) Det är underbart att tjäna extra pengar samtidigt som man pluggar, det betyder ju att jag, precis som vanligt, kan slänga pengar omkring mig och DET är det jag älskar mest. Utan pengar blir livet jävligt trist, man måste kunna unna sig trevligheter titt som tätt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback