Jävla insekter

Jag är verkligen livrädd för insekter, de som flyger framförallt och ännu mer rädd blir jag om de har någon märklig färg och är stora.. GISSA vad som nyss tog sig in i mitt SOVRUM ?! En STOR, FLYGANDE, ORANGE jävla insekt. Jag slog vildt omkring mig med en kudde, en vas höll på att stryka med, men vad fan gör det?? Kan ju inte ha en superinsekt flygandes när jag ska sova. Hejdå nattsömn på riktigt den här gången!
Det nästan läskigaste med den var att, efter den hade flygit runt en stund, försvann och var borta ett tag. Vaddå oberäknerlig?? Rätt vad det var dök den jäveln upp igen när man trodde att kusten var klar. Med hjärtat i halsgropen lyckades jag dock slå ner den så den landade mörbultad i sängen, efter det fick den uppleva ett colaglas på jävligt nära håll (även det sista han fick uppleva)

Ni kan tro att jag är stolt, trodde aldrig jag skulle våga döda helvetet! Victory!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Jaa! Eller hur! Jag ska självklart också se filmerna igen, haha :-P

2009-08-02 @ 00:02:23
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback