höst

Nu är det verkligen slut på sommaren som varit, men det gör mig ingenting. Ska bli så skönt att komma in i rutinerna igen med skolan och allt vad det nu är. Dock känner jag fortfarande en motvilja till att jobba varannan helg, det känns som att jag inte hinner plugga så mycket som jag skulle vilja och utbildningen är ju som sagt prio 1 i alla lägen, dock vet jag mycket väl att jag måste ha extrapengarna. Det är svårt! Fick hem godkännande på tjänstledighet idag i alla fall, skönt att det fortlöper som vanligt ett år till, nu ska jag bara fixa semester till jul och nyår. Vägrar jobba då!

Just nu sitter jag här med glas te och njuter av att vara ledig ca en vecka till. Det är verkligen skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback