Belöning, JA

Hemma från tandläkaren, oh my.. Det gick faktiskt väldigt bra, är riktigt stolt över mig själv. Känner mig som ett litet barn igen när jag ligger där i stolen och de berömmer mig "Gud vad duktig du är!" Nästan så jag förväntar mig att få ett bokmärke också! men som sagt gick det superbra. Tog två tänder på en gång och nu är jag klar för den här gången. Fattar ni, jag är klar.. Jag behöver inte komma dit förrän nästa kallelse kommer, underbart!
Belönade mig med en tröja och ett par jeans från H&M och även lite cider till helgen. Klart man måste belöna sig! Ska snart fortsätta med det dessutom, sushi ska jag ha. Har varit toksugen jättelänge, dock är min favoritsushirestaurang stängd av okänd anledning, så jag får väl handla från den andra. Är tokhungrig nu verkligen, men en fördel är ju faktiskt om bedövningen släpper innan jag äter mat, annars är väl risken stor att jag tuggar på både det ena och det andra i samma veva.

Kommentarer
Postat av: sanna

Duktigt! Vidrigt att borra:( Man borde få belöning fortfarande haha:D

2009-08-27 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback