Badar i räkningar

Har precis lagt in alla räkningar och fyfan vad mycket det är den här månaden. 5000 bara i de jag lägger in själv, sen har jag en hel på autogiro med + att mamma ska ha 700 för att hon betalade veterinärbesöket med Tuva, och Anna ska en x kr med för böckerna vi köpt. Vad roligt, känner jag då! Enda månaden man har halvt som halvt överflödigt med pengar, då kan man ändå inte shoppa så mycket som man vill för att pengarna går åt till massa räkningsskit, pust!

Jag är såhär skönt trött just nu, ska bli härligt att krypa ner mellan lakanen. Har inte sett twilight på väldigt länge så den ska jag nog dra på. Imorgon ska jag åka med Anna till bland annat ica maxi innan skolan, blir det väl till 99% köpmat igen..
Någon förresten som provat nutrilette (heter så va?), funkade det? Hur använde ni det, bytte en måltid, två eller alla? Smakar det skit? (väldigt viktigt fråga)

Godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback