underbara sol

Idag har det varit supervarmt, som vanligt har jag glömt att dricka och det hela slutade såklart i en mycket trevlig huvudvärk. Det blir så tokigt jämt för jag är ju inte törstig, klart man inte dricker då, men när man sen är ute och promenerar gör man ju av med så mycket vätska eftersom man svettas en del. Ja, jag var ute och gick som sagt, mamma tvingade med mig ut i skogen. Får jag välja sitter jag ju helst mot någon vägg nånstans, inte vill jag gå omkring i en skuggig skog. Vi satt en stund på ett par stockar som vi hittade och solen gassade nåt ljuvligt. Känns märkligt, nästan för bra för att vara sant, att det är såhär varmt och fint i början/mitten på april. Nästan så att man väntar på ett bakslag, men nej! Det kommer inte hända!


Nu har jag faktiskt sovit en stund, var skönt mot huvudvärken en stund, men nu börjar den komma tilbaka, usch! Snart börjar robinson (om två minuter visst..) så jag ska bädda ner mig i soffan med allt godis, chips och chilinötter! Jag vill ha påskmust, men den är sluuuuut :'( Får väl bli pepsi i stället då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback