Thai-lunch

Det vart inget lunede. I stället åkte vi till thai-restaurangen och åt deras buffé. Det var riktigt gott, förutom att jag vart så mätt, redan efter en portion. Det är ju inte bra, man vill ju äta ordentligt, så man betalat mindre än vad man ätit för. Fick därför trycka i mig en extra omgång.
Vi åkte en sväng till Ö&B med, jag köpte massor med nödvändigt ont.. Sjukt billigt med schampoo.. Köpte en megastor herbal för bara 25 kronor. I vanliga fall kostar ju fan en såndär liten flaska 30 kronor och nu fick jag en flaska som är dubbelt så stor för mindre pengar. Köpte även ett set med nagelsax och massa annat, det var en grej med jag inte alls vet vad det var, kan vara en ögonbrynstrimmer. Drog med den fram och tillbaka och visst försvann det lite ögonbryn.
Det är faktiskt super att Ö&B kommit hit, åkte faktiskt dit ikväll också. Tre gånger på två dagar, de är fan inte dåligt. Kanske ska söka stamkundskort..

Har fortfarande väldigt ont i ryggen och magen. Gör ont när jag andas in och ut, när jag går och när jag tar på magen. Har varit spyfärdig flera gånger. Det är som ett konstant tryck och jag misstänker njursten, en liten sådan. Jag hoppas på att kunna sova i natt. Natten till idag var väl sådär, vaknade flera gånger av att jag låg och gnällde. Blir galen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback