promenad, lunch och jobb

Dagen får inleda med en promenad tillsammans med Mia. Vill veta hur vädret är.. Är det varmt tro? Känner inte för att frysa och jag känner inte för att svettas.
Vi ska även passa på att luncha på salladsbaren, blir perfekt innan jag åker till jobbet. Egentligen kan jag inte jobba idag och inte heller imorgon, men vad gör man.. Tycker det är svårt att säga nej, men jag måste börja med det nu. Jag har valt att studera, jag har tagit lån jag VILL och SKA bli sjuksköterska. Jag kan inte sumpa utbildningen för ett extrajobb, men just nu känns det tyvärr som att utbildningen hamnar i kläm och så får det absolut inte bli och det ska bli ändring på det, det lovar jag mig själv.. Det värsta är att det är problem med personal därborta i och med att cirka tio nya assistenter ska anställas, men bara för det är det inte okej att skriva upp mitt namn utan att ens fråga och sen säga att allting är fixat, som några där hade gjort till den här helgen. Tack och lov att jag såg det! Skolan ska gå först!

Nej nu ska jag klä på mig och gå ut.. Vi hörs nog senare om jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback