Nu passar det att titta fram

Hallå hallå! Idag har det inte alls varit lika fint väder, men det visste ju inte jag imorse, så jag tog ju givetvis skinnjackan och ett par skor som jag hittade hemma hos mamma när jag grävde ur min gamla garderob. Det slutade med att jag höll på att frysa ihjäl + att jag fick jordens skoskav. Nu vet jag varför de där skorna inte var så välanvända då.
Åkte och solade igen efter skolan, brände upp arslet så nu svider det som sjutton och jag är alldeles rosa. Annars var det skönt, men jag får alltid massa tvångstankar om att någon står utanför solariet eller värst av allt, någon som vridit på en enorm värme och sedan låst själva solariet. Nä, jag har inte alls kollat på för mycket filmer..

Nu på kvällen blev det dock fint och soligt. Tog nyss ut Tuva på en kortis. Mötte Jon och han försökte hälsa på puffen som ivrigt drog i kopplet (som vanligt när det kommer folk), men så fort hon får lov att hälsa blir hon livrädd. Den här gången vart hon mer rädd än någonsin och gud vad jag skämdes. Kul med en hund som är totalt livrädd, men det ligger ju i rasen så de är väl inte så mycket att göra åt det. Min lilla skrutta!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag såg på smhi imorse att det inte skulle bli lika fint, men nu har man ju vårkänslor så jag klädde mig efter det istället, haha! Och ja fy, har också såna skor som man får skoskav av, så gör man misstaget att ta på sig dom och så minns man varför dom aldrig används :P. Borde också gå och sola, är blek som ett lik.. men det kostar så mycket :(.

2009-04-03 @ 18:42:10
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback