ledig

Hellu!
Idag provade jag på koffeintabletterna efter att jag hade ätit lunch och gissa vad? Jag lyckades hålla mig vaken under hela föreläsningen. Inte med tvång utan för att jag faktiskt var pigg. Gud vad skönt! Somnade faktiskt inte på bussen heller som jag alltid annars gör. Hinner ju knappt kliva på, i vanliga fall, förrän jag däckar. Med andra ord hjälper de ju, sen är om det är placeboeffekt eller inte är ju skitsamma om det faktiskt fungerar..

Idag har det varit riktigt skitväder, det värsta är ju att när skitvädret väl kommit så brukar det stanna kvar. Vill ju ha den fina varma våren tillbaka, blir livrädd att det ska börja snöa igen..
Nu är jag i alla fall ledig från skolan fram till tisdag, ska jobba imorgon 8-16 sen är jag alltså ledig i fyra dagar. Det ska bli skönt! Har inte fått sovit längre än till halv åtta på flera veckor. Ni kan tro att det ska bli skönt att sova =)

Idag råkade jag glömma deo när jag åkte iväg. Det är viktigt att ha en speciell ordning när jag tar på mig kläderna för att jag ska minnas det. Jobbigt det vart när jag kom på det. Givetvis svettades jag extra mycket då

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har så fin färg på håret! Du passar verkligen i det :D! <3

2009-04-08 @ 19:11:00
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: alex

vart hittade du dom pillren ? :P

2009-04-08 @ 21:35:28
URL: http://alexanderdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback