kvällsmat

Jag känner mig inte så jättekry, men nu ska jag i vilket fall som helst pallra mig iväg till milano för att käka kvällsmat med Sanna och Jacob..

Det blir förresten inget jobb tors fre, de ville inte sätta in någon bredvidgångare då det är storhelg, det är väl förståeligt, men de är klart jag ville jobba. Min ekonomi är ju i total kris. Fattar inte hur jag ska klara mig, speciellt inte med tanke på tandläkaridioterna som kommer ruinera mig fullständigt på grund av något de ställt till med. Fan vad jag hatar tandläkare, tror jag ska sluta gå till de inkompetenta jävlarna på folktandvården i alla fall, speciellt efter det här!
Jag vill och behöver ha pengar.. Får göra som hon Sanna (?) på sanningens ögonblick och sälja lite sex på internet. Verkligen ett smart drag, men klart man undrar om hon fick något napp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback