Jobbiga småhundar

Vilken underbar dag det blev.. Hade bestämt mig för att verkligen sova ut idag. Vaknade en sväng halv nio och då var det dimma så man inte ens såg ut, men när jag vaknade halv elva sken solen som aldrig förr =) Jag tog med mig Tuva ut och satte mig i solen. Vart inte så lång tid för jag blev galen på henne och då var det bättre att vi gick in än att jag skulle ha startat världskrig. Hon är nämligen så jävla feg så varje gång någon går förbi (kan va på riktigt långt avstånd också) så skäller hon så mycket hon bara orkar, gällt dessutom så det skär i öronen. Helt omöjligt att få henne att fokusera på annat i de där lägena. Hon är helt uppe i att försöka "skrämma iväg" främlingarna. Det gör mig vansinnig minst sagt och lusten till att sitta ute i solen försvann..
Nu sitter jag och äter godis i stället för frukost, det är ju trots allt påsk!

Fan, jag känner att jag är på uruselt humör idag.. Inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback