ingen vila här inte

Imorgon är det dags för skola igen. Ingen vila, ingen ro här inte. Det här med att få sova ut, vakna när jag själv vaknar och inte för att jag måste, är ganska viktigt för mig. När jag inte ser någon sovmorgon alls framför mig blir jag lätt ganska stressad. Nu har jag visserligen vant mig väldigt mycket vid att gå upp runt åttasnåret, så det är okej, men jag längtar efter att få ligga kvar och gosa i sängen utan några måsten.
Snart är det påsk! Jag jobbar torsdag-fredag, sen är jag ledig lör-mån. Ledig och ledig vet jag väl inte i och för sig, men jag behöver inte åka in till skolan i alla fall. Vad ska ni hitta på i påsk? Äta nåt gott? På tal om att äta så ska jag och Sanna umgås imorgon över en bit mat någonstans..

Nu vart jag helt plötsligt yr i huvudet, känns som att jag rör mig neråt genom sängen. Sjukt märklig känsla faktiskt, blir nästan åksjuk här. Bäst att jag bäddar ner mig och lägger huvudet på kudden. Tjugo i nio måste jag med bussen imorgon

Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas du mår bättre idag :)

2009-04-06 @ 09:41:09
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Therése

Hoppas du får en bra dag!

2009-04-06 @ 09:47:16
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback