Imorgon är det dags

Kommer man alltid vara såhär nervös inför tentor, eller vänjer man sig? Idag gick det faktiskt rätt bra att plugga, så jag håller min tumme väldigt hårt för att det kommer gå vägen imorgon. Som jag sagt förut har jag väldigt höga krav på mig själv och jag hoppas innerligt på ett bra resultat. Den här gången är jag dock väldigt nöjd om jag får ett halvt poäng över G, jag vill gärna ha alla rätt men jag tror jag lägger ribban lågt den här gången..
Jag hatar att behöva va nervös över natten, lär inte ska sova mycket i natt inte.. Dumt att vara nervös egentligen, man kan ju inte göra mer än sitt bästa i alla fall och jag har faktiskt pluggat så mycket jag kan. Jag hoppas att ni alla håller tummen hårt för mig, bara en tumme annars betyder det visst otur..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback