hosta

Jag hostar snart upp mina lungor tror jag. Förkylningen har gått ner i halsen nu, känns som en luftrörskatarr. Satt faktiskt och hostade mig igenom hela tentan, tog i ordentligt också, ingen idé att hålla på och mesa...

Det vart vietnamesiskt förut, som jag misstänkte. Mamma gick faktiskt först med på att äta thai, men så kom jag på, när jag hade somnat till i soffan, att det är ju stängt mellan 15-18 så då var de bara att ta viet dragon. Var mycket gott, åt räkor med chili. Extra stark tog jag dessutom, men de var ingen värst fräs i ändå, till efterrätt tog jag friterat päron, visste inte att det fanns men gott var det. Förutom att jag inte gillar friteringen (åt så mycket friterade räkor en gång så jag var en millimeter från att spy..)

Nu väntar jag på att min älskade Sanna ska höra av sig så ska vi gå ut och gå. långsamt... med tanke på min förskräckliga hosta

Kommentarer
Postat av: Amer

nej tyvär de inte 50 öring heller. har testat allt möjligt men får ej fram svaret.

2009-04-29 @ 20:27:03
URL: http://amoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback