Godmorgon

Idag vart de en timmes "sovmorgon".. Känns ju som rena eftermiddan de här efter att ha gått upp halv sex varje morgon. Ni som frivilligt går upp så tidigt, alltid, hur tänker ni egentligen? Jag vaknade förresten bredvid datorn nu i morse, hade somnat medan jag höll på med den igårkväll. Stackars mig som är så trött!
Nu ska jag snart gå iväg till bussen och jag ska inte glömma labbrocken, idag ska vi nämligen odla bakterier. Jag tycker det ska bli riktigt spännande faktiskt att se vad jag har i halsen och näsan.. Perfekt att jag har tjockt gult slem dagen till ära ;) Jag är ju förkyld för det mesta som ni kanske vet, men just nu misstänker jag allergi..
Hörs sen

Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-04-20 @ 19:32:30
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Terese

Är det pollen du är allergisk emot?

2009-04-20 @ 19:33:05
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: sanna

är det kissarna? säg till om det är så att du måste göra dig av med dem.

2009-04-20 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback