fika och shopping

Hellu! Jag skulle sova tidigt idag för jag ska upp hur tidigt som helst imorgonbitti. Ska jobba i Örebro i morgon så jag åker kvart över sex. Just nu känner jag för mig att grina en skvätt, jag längtar efter att få sova. Låter så fruktansvärt lat när jag säger sådär, men krafterna och orken sinar rättså fort. Jag vet inte hur länge jag orkar gå upp halv sex varje dag, som ni ser kan jag ju aldrig lägga mig i tid heller. Jaja..

Idag har jag fikat med Carro på som hemma, världens godaste (och dyraste med för den delen!!) clubtoast. MYCKET godare än föredetta Paris.
Jag shoppade även lite, det tyckte jag att jag var värd. Har varit en jäkel på att spara den här månaden. Hittade två tröjor på H&M, väldigt våriga och snygga. Köpte även två armband. Är inte så mycket för assesoarer egentligen, men det är inte klokt vad så lite kan göra så mycket. Kände mig otroligt snygg bara för att det glittrade lite runt handleden. Skokanonen tog vi en tur till med, nyöppnat idag. Inga fel på de skorna och inte priserna heller för den delen. Hittade ett par tygskor jag gillade som kostade 100:-, men av nån dum anledning vart jag sjukt snål och lämnade dem på hyllan. Jag ska tillbaka och köpa dem + deras snygga mörkbruna gladiatorsandaler. Fick ju slänga ett par skor idag och det kokar i mig. Gissa vad som hänt? Katterna hade suttit och pissat i dem, givetvis. Jag hatar de här äckliga katterna, jävla as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback