Färgade linser

Jag beställde nyss hem ett par linser från den här trevliga sidan.. Inte alls speciellt dyrt och de såg riktigt snygga ut. Kan ni gissa vilken färg jag tog? Ni får helt enkelt se när de kommer (om jag får in dem i ögonen vill säga) Ångrar dock lite att jag inte tog med styrka med tanke på att jag är så jävla närsynt. Då hade jag sluppit ha på mig hemska glasögon varje föreläsning. Fruktansvärt nog har jag vant mig vid dem och brukar vara halvvägs ut från salen när jag upptäcker att jag faktiskt har kvar dem på näsan. De får inte bäras utanför föreläsningssalen...

Jisses vad trött jag är nu, skönt att koffeintabletterna inte verkade för länge, man kan ju aldrig så noga veta med sånt där. Imorgon måste jag ju upp en timme tidigare än "vanligt", dvs att jag ställer klockan på halv sju och snoozar till sju. Usch jag orkar inte.. Det ska bli kul att jobba, men helst vill jag bara sova. Nära på att jag grinar på mornarna för att jag är så trött! Tur att jag har fyra dagar på mig att sova ut sen!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en underbar kväll nu och en grym torsdag imorgon. Ha det bäst!



PS. Om du vill så får du mer en gärna lägga till min blogg i bloggkoll, säg till i såna fall så att jag kan lägga till din blogg med :)

2009-04-08 @ 23:54:04
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: vicke

Jag tassar bara in för att önska dig en Glad Påsk och så tassar jag ut igen

2009-04-09 @ 18:03:21
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Ida

Guud, de är jätte svårt att få in linser i ögonen. Första linsen jag skulle ha i för första gången tog mig 40 min. Och då sa även hon som lärde mig att de var ännu svårare med färglinser från internet eftersom dom är mjukare. Nu efter ca 7 ggr så tar det mig ca 10-15 min att få in båda. Hoppas det går bättre för dig :)

2009-04-13 @ 14:20:46
URL: http://idapettersson90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback