bra dag

Det gick jättebra idag.. Jag vart chockad, är det såhär det faktiskt ska vara att jobba som personlig assistent? Gud vad bra det kändes. Sa att jag kunde jobba imorgon med, så det blir 9-16 då med. Jobbigt bara att inte riktigt få sova ut, jag går omkring och är supertrött mest hela tiden. I skolan går vi enormt jobbiga tider nu, kvart över tio till fyra. Betyder att jag måste åka tjugo i nio och kommer inte hem förrän halv sex. Då är man ju för trött för att orka plugga.. Svårt att hitta en balans ibland.

Förresten så har vi haft sånthär underbart väder idag igen. Kändes som sommar när jag körde hem utan jacka med solbrillorna på. Visst blir man så glad av våren? Man får dessutom massor med ny energi

Nu är det snart robinson =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback